Kolejne podium Wspólnoty w zestawieniu opiniotwórczych mediów

Autor: Andrzej Gniadkowski / 24.10.2018
Trzecie miejsce w kategorii tygodników i dwutygodników oraz dziesiąte jeżeli chodzi o prasę ogółem. Instytut Monitorowania Mediów pokazał wyniki cytowalności mediów za wrzesień. Pismo Wspólnota znalazło się znów w czołówce.

Wrzesień okazał się dla „Wspólnoty” miesiącem niewielkiego spadku w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów. W lipcu i sierpniu utrzymywaliśmy drugie miejsce w kategorii tygodników i dwutygodników. We wrześniu spadliśmy na trzecie miejsce. Ale po pierwsze w tym miesiącu mieliśmy rekordowo małą stratę w cytowaniach do miejsca pierwszego (zabrakło trzech wzmianek), po drugie sama nasza obecność wśród tak opiniotwórczych mediów jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Tym razem wyprzedziła nas „Gazeta Polska” i „Sieci”, a za nami znalazło się „Do Rzeczy” i „Newsweek”.

 

 

W kategorii prasa ogółem znaleźliśmy się na miejscu „10”. To także trzecie z rzędu miejsce w najlepszej dziesiątce mediów drukowanych.

 

 

Badanie przeprowadzono na podstawie 28 064 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 września 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 29 700 razy (23 384 razy w portalach, 3 579 razy w prasie, 1 986 w telewizji i 751 w radio).

 

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych,  stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. W styczniu 2018 roku badanie zostało rozszerzone o analizę cytowań w portalach internetowych.

Podziel się!

Aby dodać komentarz, zaloguj się.