O kampaniach wyborczych podczas największej konferencji public relations w samorządach

Autor: Justyna Kamińska / 11.09.2017
W samorządach
Zaufany doradca Donalda Trumpa Johnny Daniels, Maciej Orłoś i kilkunastu czołowych ekspertów od wizerunku, PR-u i marketingu w Polsce. Oraz temat przewodni: Marketing polityczny a polityka wyborów. Tak zapowiada się XIV Ogólnopolskiej Konferencji „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”, która odbędzie się w dniach 27-29 września w Krakowie. Podczas konferencji poznamy też laureatów szóstej edycji Kryształów PR-u, nagród za najlepsze kampanie w samorządach i administracji.

Kilkanaście wykładów autorskich, panele dyskusyjne, warsztaty i spotkania z ekspertami public relations z Polski i zagranicy. PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to jedna z najstarszych i największych konferencji poświęconych komunikacji w instytucjach publicznych. Tegoroczny temat przewodni: „Marketing polityczny a polityka wyborów” nawiązuje do przyszłorocznych wyborów samorządowych. Jednak tematów poruszanych podczas konferencji będzie znacznie więcej, to m.in. marketing internetowy, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, budowa wizerunku i case study najlepszych kampanii promocyjnych w samorządach i administracji.

 

Wśród prelegentów są m.in. Johnny Daniels - doradca rządu Izraela oraz polityków w Wielkiej Brytanii i USA, w tym Donalda Trumpa, uznany przez magazyn „Algemeiner” za jednego ze 100 najbardziej wpływowych Żydów na świecie, a także Maciej Orłoś – aktor i prezenter telewizyjny.

 

Swoją wiedzą podzielą się również  Mariusz Sokołowski - wieloletni rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji,  Sebastian Chachołek – prezes zarządu Grupy PRC, komentator i ekspert z zakresu PR,  Marek Skała – mówca inspiracyjny, konsultant biznesowy i PR, a także autor bestsellerowych książek „Psychologia zmiany” i „Manipulacja odczarowana”, Jarosław Flis - autor książek z zakresu public relations w samorządach, socjolog, komentator polityczny, Wojciech Krzysztof Szalkiewicz – jeden z najbardziej wnikliwych komentatorów politycznych, autor licznych książek z zakresu marketingu politycznego, Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Dariusz Tworzydło - prezes zarządu EXACTO, autor ponad 210 publikacji m.in. z zakresu PR-u, Filip Szatanik -  wieloletni rzecznik prasowy UM Krakowa, od stycznia 2016 w Agencji Rozwoju Miasta odpowiada za informację, marketing i promocję TAURON Areny Kraków.

 

Kryształy PR-u po raz VI

W trakcie drugiego dnia konferencji odbędzie się gala wręczenia Kryształów PR-u. „Kryształy PR-u” to konkurs wyjątkowy, bo nagrody za najlepsze kampanie promocyjne przyznawane są tylko jednostkom samorządu terytorialnego, administracji państwowej oraz spółkom komunalnym w sześciu kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.

Partnerem Konferencji jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Podziel się!

Aby dodać komentarz, zaloguj się.