Kilkanaście wykładów autorskich, panele dyskusyjne, warsztaty i spotkania z ekspertami public relations z Polski i zagranicy. PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to jedna z najstarszych i największych konferencji poświęconych komunikacji w instytucjach publicznych. Tegoroczny temat przewodni: „Marketing polityczny a polityka wyborów” nawiązuje do przyszłorocznych wyborów samorządowych. Jednak tematów poruszanych podczas konferencji będzie znacznie więcej, to m.in. marketing internetowy, zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, budowa wizerunku i case study najlepszych kampanii promocyjnych w samorządach i administracji.
Wśród prelegentów są m.in. Johnny Daniels - doradca rządu Izraela oraz polityków w Wielkiej Brytanii i USA, w tym Donalda Trumpa, uznany przez magazyn „Algemeiner” za jednego ze 100 najbardziej wpływowych Żydów na świecie, a także Maciej Orłoś – aktor i prezenter telewizyjny.
Swoją wiedzą podzielą się również Mariusz Sokołowski - wieloletni rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, Sebastian Chachołek – prezes zarządu Grupy PRC, komentator i ekspert z zakresu PR, Marek Skała – mówca inspiracyjny, konsultant biznesowy i PR, a także autor bestsellerowych książek „Psychologia zmiany” i „Manipulacja odczarowana”, Jarosław Flis - autor książek z zakresu public relations w samorządach, socjolog, komentator polityczny, Wojciech Krzysztof Szalkiewicz – jeden z najbardziej wnikliwych komentatorów politycznych, autor licznych książek z zakresu marketingu politycznego, Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Dariusz Tworzydło - prezes zarządu EXACTO, autor ponad 210 publikacji m.in. z zakresu PR-u, Filip Szatanik - wieloletni rzecznik prasowy UM Krakowa, od stycznia 2016 w Agencji Rozwoju Miasta odpowiada za informację, marketing i promocję TAURON Areny Kraków.
Kryształy PR-u po raz VI
W trakcie drugiego dnia konferencji odbędzie się gala wręczenia Kryształów PR-u. „Kryształy PR-u” to konkurs wyjątkowy, bo nagrody za najlepsze kampanie promocyjne przyznawane są tylko jednostkom samorządu terytorialnego, administracji państwowej oraz spółkom komunalnym w sześciu kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.
Partnerem Konferencji jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.