FAQ

1. Nasz urząd prenumeruje Wspólnotę. Jak możemy skorzystać z przysługującego nam w ramach prenumeraty bezpłatnego dostępu do archiwum Wspólnoty?

Pierwszym krokiem do skorzystania z archiwum Wspólnoty, jest założenie konta w serwisie www.wspolnota.org.pl Panel rejestracji jest na samej górze strony, obok loga Wspólnoty.

 

Po wypełnieniu wszystkich pól ( koniecznie zaznacz opcję zapisz się na Newsletter, dzięki temu Newsletter Wspólnoty zawierający przegląd ważnych dla samorządów informacji trafi bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową), kliknij WYŚLIJ.

 

Na podany w formularzu adres mailowy zostanie wysłany link aktywacyjny. Warunkiem pełnej aktywacji konta jest kliknięcie w otrzymany link.

 

Tworząc konto na portalu www.wspolnota.org.pl zakładasz jednocześnie konto w naszej księgarni. Jeżeli w przyszłości zdecydujesz się na zakup, któregoś z produktów książkowych wydawnictwa MUNICIPIUM nie będzie potrzeby zakładania kolejnego konta. Za pomocą konta w Księgarni będzie można skorzystać z oferty pobrania materiałów szkoleniowych ze szkoleń organizowanych przez Akademię Wspólnoty oraz Municipium Training.

 

Następnie wyślij maila na adres m.jezierska[at]municipium.com.pl z prośbą o kod dostępu ( podając dane urzędu, a w przypadku prenumeraty kolporterskiej potwierdzenie od kolportera o zakupionej prenumeracie).

 

Wraz z kodem dostępu zostanie wysłana instrukcja pierwszego logowania.