W samorządach

Bądź mądry, studiuj w Białymstoku

Wystartowała nowa odsłona kampanii, zachęcającej do wybierania uczelni wyższych w Białymstoku

Tym razem do wyboru Białegostoku jako miasta, w którym warto studiować, zachęcają członkowie znanej grupy Fair Play Crew. Autorzy spotu „Ułomny włam” zdecydowali się na humorystyczną formułę, w której wcielają się w role nieudolnych włamywaczy. Choreografia, która pokazuje ich komiczne wpadki, ma zawrócić uwagę na to, że nie warto iść drogą na skróty. Warto natomiast postawić na edukację, wybrać najlepsze miejsce do studiowania i rozwoju.

 

– Białystok jest miastem akademickim. Chcemy być postrzegani jako miejsce, w którym można realizować swoje pasje i marzenia. Obecnie konieczne jest stosowanie różnych metod, które mają zachęcać młodzież, by tutaj przyjeżdżała. Dlatego za każdym razem staramy się znaleźć inny sposób na dotarcie do młodych ludzi – mówi Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku.

 

W ubiegłym roku kampania zachęcająca do studiowania w Białymstoku oparta była na kreatywnych pomysłach młodych ludzi. Mieli za zadanie nakręcić filmik, w którym odpowiadali na pytanie „A dlaczego Białystok?”. Zwycięzcy konkursu prowadzą vloga www.dlategobialystok.blogspot.com. Tegoroczną odsłonę kampanii promuje film reklamowy z udziałem białostockiej grupy Fair Play Crew. Tancerze są autorami pomysłu na film pod hasłem „Bądź mądry – Studiuj w Białymstoku”.

 

– Wierzymy, że Białystok to pozytywne miasto, które daje wiele szans, i które przyciąga twórczych, społecznie zaangażowanych ludzi – mówi Wojciech Blaszko, członek Fair Play Crew. – Włączyliśmy się do tej akcji, bo wiemy, że rozpoczęcie studiów to często moment, w którym podejmuje się decyzję o miejscu, w którym chce się mieszkać. A warto wylądować tutaj. I rozwijać się, działać, wdrażać swoje pomysły, tworzyć. Dla nas zdecydowanie to była mądra decyzja. I cieszymy się, że mamy możliwość zachęcić do tego młodych ludzi poprzez nasz spot.

 

Spot reklamowy z udziałem Fair Play Crew został zamieszczony na portalach społecznościowych. Znalazł się także na stronie „Studiuj w Białymstoku” – www.tak.bialystok.pl.

 

– W warstwie realizacyjnej postawiliśmy na prezentację kabaretowej etiudy, dlatego całość oparta jest o jedno, mastershotowe ujęcie opatrzone neonową, kojarzącą się estradowo, grafiką – opowiada Krzysztof Kiziewicz, odpowiedzialny za realizację filmu.

 

Białystok promowany będzie również jako miasto studenckie podczas Fair Play Dance Camp w Krakowie (8-18 sierpnia), a także podczas targów edukacyjnych odbywających się w różnych miastach Polski, gdzie wystawiane będzie wspólne stoisko miasta z Politechniką Białostocką, Uniwersytetem w Białymstoku i Uniwersytetem Medycznym.

 

Organizatorem kampanii „Bądź mądry – Studiuj w Białymstoku” jest urząd miasta. Odbywa się ona we współpracy z trzema publicznymi uczelniami: Politechniką Białostocką, Uniwersytetem w Białymstoku i Uniwersytetem Medycznym.

TAGI: dobre praktyki, oświata, prezydent miasta, szkoła, promocja,

Aby zapewnić prawidłowe działanie i wygląd niniejszego serwisu oraz aby go stale ulepszać, stosujemy takie technologie jak pliki cookie oraz usługi firm Adobe oraz Google. Ponieważ cenimy Twoją prywatność, prosimy o zgodę na wykorzystanie tych technologii.

Zgoda na wszystkie
Zgoda na wybrane