W samorządach

Wirtualna Rzeczywistość wspiera Realny Rozwój Dzieci i Młodzieży

Jednym z wystawców i partnerów Konferencji Edukacja Przyszłości idealnie wpisującym się w najbardziej innowacyjne trendy edukacji i terapii na świecie jest polski startup Unicorn VR World.

Rzeczywistość wirtualna (VR) nie jest już fantazją ani nowością, którą można wykorzystać tylko do czystej rozrywki. Jest to technologia, która w ciągu ostatnich dwóch dekad opanowała i wzbogaciła wiele dziedzin nauki i usług – zwłaszcza edukacji, terapii i opieki zdrowotnej. VR jest jedną z nowych technologii wchodzących coraz szerzej do terapii wielu zaburzeń funkcjonowania psychologicznego człowieka i zaburzeń rozwojowych.

Unicorn VR World to firma która wykorzystuje wyniki badań pokazujących ogromny potencjał i efektywność technologii VR w terapii dzieci z SPE (specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) oraz w pracy z dorosłymi i seniorami.

Wirtualna rzeczywistość to technologia, która zrewolucjonizowała sposób, w jaki uczymy się i wspieramy rozwój dzieci i młodzieży. Co sprawia, że to narzędzie jest tak potężne?

VR umożliwia indywidualne podejście do potrzeb każdego ucznia. To oznacza, że materiały edukacyjne stają się spersonalizowane, a nauczanie staje się bardziej efektywne.

VR stawia uczniów w centrum procesu nauki, umożliwiając im aktywne eksplorowanie i interakcję z materiałami dydaktycznymi. Nauka staje się przygodą!

Dzięki VR, nauka przestaje być nudnym procesem, a staje się fascynującym doświadczeniem. Uczniowie mogą podróżować w czasie, eksplorować kosmos, badać mikroskale i wiele więcej!

VR umożliwia uczniom współpracę i interakcję w wirtualnym środowisku. To pozwala na rozwijanie umiejętności społecznych.

VR znajduje zastosowanie we wszystkich dziedzinach nauki, od matematyki po biologię. To narzędzie, które przekształca abstrakcyjne pojęcia w rzeczywiste doświadczenia.

Wirtualna rzeczywistość to przyszłość edukacji i terapii, która już teraz pokazuję swoją moc.

Czy jesteście gotowi na tę rewolucję w Waszych placówkach?

 

W aplikacji Theraply VR jej twórcy wykorzystują technologię VR, aby zabrać dzieci z SPE do uwolnionego od nadmiaru bodźców, atrakcyjnego dla nich świata, w którym mogą one ćwiczyć poszczególne sfery rozwojowe bawiąc się przy tym świetnie. Dziecko czuje się tam dobrze i pewnie, dzięki czemu pod okiem terapeuty może rozwijać swoje kompetencje personalne, szkolne, czy społeczne grając przy tym w niezwykłą, wciągającą grę.

www.unicornvr.world/theraply-vr

Kolejną aplikacją VR jest absolutna nowość w wymiarze nie tylko polskim ale i światowym rozwiązanie to nazywa się Strefa Ciszy VR. W każdej szkole mamy dzieci bardziej wrażliwe na bodźce i hałas, mamy dzieci z fobią szkolną, stresem i innymi problemami. Wszystkie one ciężko znoszą hałas szkolny i potrzebują chwili wyciszenia. Strefa Ciszy VR nie wymaga osobnego pomieszczenia – są to gogle VR oraz dedykowany program wyciszający, uczący relaksacji, dopasowywany indywidualnie przez każde dziecko do swoich potrzeb. Proste i łatwe do zastosowania, a efekt bezcenny…

 

Firma Unicorn VR World została wyróżniona i wybrana do globalnej kampanii "Impact is Real" firmy Meta, pokazującej pozytywne społeczne oddziaływanie technologii XR na świecie. Nasz polski startup został wskazany jako istotna część tej rewolucji. Wykorzystując immersyjną magię VR do tworzenia zgrywalizowanych aplikacji, firma  edukuje i pomaga się rozwijać personalnie i społecznie dzieciom i młodzieży.

Film "Impact is Real" podkreśla, jak technologie immersyjne zmieniają oblicze edukacji, szkoleń, a nawet opieki zdrowotnej. Projekty takie jak Theraply VR, czy Strefa Ciszy VR są uznawane za pionierskie i wpływowe na skalę globalną.

 

Zapraszamy wszystkie samorządy do poznania tej niesamowitej technologii i wdrożenia jej w swoich placówkach edukacyjnych budując prawdziwą Edukację Przyszłości.

Aby zapewnić prawidłowe działanie i wygląd niniejszego serwisu oraz aby go stale ulepszać, stosujemy takie technologie jak pliki cookie oraz usługi firm Adobe oraz Google. Ponieważ cenimy Twoją prywatność, prosimy o zgodę na wykorzystanie tych technologii.

Zgoda na wszystkie
Zgoda na wybrane