W samorządach

Samorząd przyjazny seniorom

Jeżeli Twój samorząd realizuje projekty wspierające osoby starsze już teraz zgłoś się do udziału w parlamentarnym konkursie „Samorząd Przyjazny seniorom 2014 – przyjazna administracja”. Termin składania zgłoszeń upływa 1 maja br.

Do udziału w konkursie mogą się zgłaszać samorządy wszystkich szczebli, które w latach 2012-2014 realizowały lub realizują programy lub projekty uwrażliwiające administrację na potrzeby osób starszych i przewidujące w tym zakresie konkretne rozwiązania dotyczące sposobu jej działania.

Zgłoszenia można przesyłać do 1 maja  br. na adres Biura Spraw Senatorskich Kancelarii Senatu (ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa) lub elektronicznie ( na adres bss@nw.senat.gov.pl).

Organizatorami konkursu są: Parlamentarny Zespół ds. Osób Starszych oraz organizacje samorządowe (Związek Powiatów Polskich, Związek Miast Polskich oraz Związek Gmin Wiejskich).

 

Regulamin Konkursu– czytaj więcej

 

Karta zgłoszenia – czytaj więcej

Aby zapewnić prawidłowe działanie i wygląd niniejszego serwisu oraz aby go stale ulepszać, stosujemy takie technologie jak pliki cookie oraz usługi firm Adobe oraz Google. Ponieważ cenimy Twoją prywatność, prosimy o zgodę na wykorzystanie tych technologii.

Zgoda na wszystkie
Zgoda na wybrane